Není pochyb o tom, že každý podnikatel chce dosáhnout zisku. Koneckonců to je e celým předmětem jeho činnosti. Avšak k tomu je potřeba lákat stále nové a nové zákazníky. Jak to udělat? Pro malé a střední podnikatele je jedním z oblíbených řešení metodika SEO. O co se jedná?
Ve své podstatě jde o úpravu webové stránky firmy tak, aby byla na vysoké pozici v seznamu výsledků, pokud někdo bude vyhledávat ve vyhledávači určité slovo či frázi. Dalším aspektem je také to, aby ona internetová stránka budoucího návštěvníka od nákupu neodradila.
Avšak není to jen práce s webem, co je součástí této metodiky. Off page SEO SEOLight činnosti jsou prakticky stejně důležité, ne-li důležitější. A není jich zrovna málo. Popravdě, péče a úprava internetové stránky tvoří jen velmi malou část všech služeb, které jsou zde zahrnuty.
Prvním důležitým bodem je analýza klíčových slov. Zde jde o to zjistit, která slova či fráze jsou v daném oboru vyhledávána nejčastěji, a také jak často. Cílem totiž je, aby se odkaz na naši internetovou stránku objevil na co nejvíce seznamech výsledků. Samozřejmě pouze takových, které souvisí s naším předmětem podnikání.
Asi časově i pracovně nejnáročnější je pak psaní podpůrných článků, které mají pomoci naší internetové stránce dostat se v seznamu výsledků na vyšší místo. Aby totiž měl tento postup nějaký efekt, je nutné jich napsat skutečně nemalé množství. I to je jeden z důvodů, proč tuto metodiku nemůže obchodník provádět sám. Zkrátka nemá dostatečné množství lidí.
Články je pak nutno samozřejmě publikovat a před publikací ještě zkontrolovat. Základní kontrolu samozřejmě dělá počítač, avšak ten má určité limity. Proto jsou lidské oči stále nepostradatelné.
Jak je vidět, metodika SEO zahrnuje mnoho činností, které se úpravě webových stránek přímo nevěnují. To však neznamená, že by byly méně důležité nebo postradatelné. Tedy alespoň ne pokud chcete, aby vaše úsilí mělo ten maximální efekt.